Tuesday, March 29, 2011 | By: Dleina

Cuti Sekolah

Pada pagi yang ceria di dalam kelas darjah 3 Anggerik Cikgu Kila  bertanya pada anak muridnya kemana mereka ingin pergi bercuti bersama keluarga pada musim cuti sekolah yang akan datang.

Cikgu : Gohan pada musim cuti sekolah nanti kamu nak pergi kemana ?

Gohan : Saya nak balik kampung atuk saya di Pahang.

Cikgu : Kamu Dayniel?

Dayniel : Saya nak pergi Genting Highland.

Cikgu : Kamu ijai?

ijai : Saya teringin nak pergi bulan la cikgu.

Semua murid-murid ketawakan ijai.

Cikgu : ijai.. kalau nak pergi bulan kena jadi angkasawan dulu...ok. Kamu pula Meor.

Dengan semangat meor menjawab...

meor : Saya nak pergi Matahari...

Cikgu : meor... matahari kan panas mana ada manusia pergi sana....

meor : Kita pergi malam.....

0 comments:

Post a Comment

Just 4 u

All info 4 my visitors: