Tuesday, October 21, 2008 | By: Dleina

Kasut jenama John Bert (Astagfirullah...)










Dari seorang hamba Allah,

Assalamualaikum...

Semalam
semasa di surau, terkejut saya bila jemaah surau menegur
saya sambil memegang kasut saya...rupanya mereka beritahu
kasut saya tu ada kalimah Allah... memang saya tak perasan
pada mulanya. logo kasut John Bert ni gambar singa sedang
berdiri...bila diperhatikan betul2, terdapat kalimah Allah
dan Muhammad dalam tulisan jawi pada logo tersebut...


AstagfirullahHalAdzim...dah lama dah saya pakai kasut
ni..mohon ampun dari Allah segala kesalahan dan kesilapan
saya selama ini.. Semoga sahabat semua yang bercadang nak
beli kasut, pilih betul2, jgn tersalah pilih...banyak kat
pasaran sekarang nih kasut kulit babi, logo2 utk
menjatuhkan maruah Islam dan lain2... Semoga menjadi
iktibar kepada kita semua... Sampai2kan kepada sahabat2 yg
lain....

Wassalam...

0 comments:

Post a Comment

Just 4 u

All info 4 my visitors: